23 Ocak 2012 Pazartesi

DOĞUM ÇANTASI HAZIRLAMA



Sevgili arkadaşım cemile pazar günü beni aradı ve bebek için bütün hazırlıkları tamamladıklarını ve doğum çantası hazırlayacağını söyledi.Bende onun heyecanına kapılıp bu listeyi hazırladım. Doğuma giderken böyle bir liste yapmamıştım elime ne geçtiyse çantaya doldurmuştum. 
Oğullarını kucaklarına almak için heyecanla bekleyen Cemile ve Gülsüm bu listeyi ikiniz için hazırladım. 
BARTU VE MURAT İNŞALLAH ZAMANINDA VE SAĞLIKLA GELİRSİNİZ.

ANNE İÇİN GEREKLİ OLAN MALZEMELER 

  • 2 adet önden açılan gecelik
  • 1 adet sabahlık, hırka ya da şal 
  • Deodorant, diş macunu ve fırçası, tarak, şampuan, sabun, ıslak temizleme mendilleri, kulak pamuğu vb kişisel eşyalarınız
  • Saçlarınızı rahatça toplayabileceğiniz toka ya da bant
  • 3-4 adet özellikle önden kopcalı emzirme sütyeni ve pedleri
  • Meme uçları için krem, göğüs pedi
  • Göğüs pompası (özellikle meme başı olmayan hanımlar için)
  • İhtiyacı kadar pamuklu ve tek kullanımlık iç çamaşırları
  • 1 paket hijyenik kadın pedi
  • 1-2 adet atlet
  • Kağıt peçete ve el havlusu
  • Eve dönerken giyebileceğiniz rahat kıyafetler
  • Ayağınızı sıcak tutacak kalın çoraplar
  • İçinde rahat ettiğiniz kolay giyilebilen alçak topuklu, kaymayan bir çift terlik
  • Sizi dinlendirip rahatlatacak sevdiğiniz kitap, dergi, teyp ve kasetler
  • KİMLİK VE NAKİT PARA 
AYRICA PEÇETE PLASTİK BARDAK,KAŞIK,ÇATAL 




BEBEK İÇİN GEREKLİ MALZEMELER 

  • 1 adet 10 lu hastane çıkışı 
  • 1 adet 5 li hastane çıkışı (ayrıca 1 takım daha götürebilirsiniz yedekte bulunması için )
  • 2 adet çorap 
  • 2 adet battaniye 
  • 2 adet patik (kış olduğu için ekledim )
  • 10 adet bebek bezi
  • 2 adet ağız mendili 
  • bebek için ıslak mendil(pamuk ve su kullanacaksanız pamuğunuzu yanınıza almayı unutmayın)
  • fotoğraf makinesi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder